درباره ما
سامانه نگار حامی بیمه
هلدینگ سامانه نگار حامی بیمه به عنوان شرکت سهامی خاص فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در راستای دستیابی به منظر فناوری در تحول دیجیتال در حوزه تخصصی بیمه، علاوه بر اینکه همکاری و مشارکت با شــرکت های تامین کننده نرم افزار یکپــارچه بیمه گری را در برنامه های خود گنجانده است، تولید و استقرار زیر ساخت ها، و پلتفرم های مورد نیاز حاکمیتی و صنعت بیمه را فراهم نموده است.
مدیران ارشد و برنامه ریزان اصلی شرکت سامانه نگار حامی بیمه ، توسعه دهندگان تحول دیجیتال حوزه بیمه در کشور هستند که با بهره گیری از تجارب موثر خویش تحقق برنامه های طراحی شده را دنبال می کنند تا بتوانند در حوزه بومی سازی و به کارگیری فناوری روز دنیا کسب اعتبار و جایگاهی منطبق با توانایی نیروهای انسانی خود اخذ نمایند.
اتکا به پشتوانه سرمایه های انسانی خلاق، مجرب و متخصص در کنار بهره گیری از فناوری های روز دنیا، میتواند عامل کسب رتبه های نخست در حوزه فناوری بیمه باشد، چرا که دستیابی به بستر فناوری تحول دیجیتال زیست بوم صنعت بیمه از طریق یکپارچه بیمهگری (Core Insurance) ، طراحی ، تولید ، استقرار و پشتیبانی زیر ساخت ها و پلتفرم های مورد نیاز صنعت بیمه کسب می شود.
پروژه های سنهاب (سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه)، پلتفرم تابان (پلتفرم تبادل اطلاعات بیمه ایران )، زیرساخت مرکز داده (ارائه انواع خدمات زیر ساخت مرکز داده)،پلتفرم بیمانی (مدیریت خسارت برخط)، سامانه سناب (سامانه نرم افزاری ارزیابی بیمه گذاران) پلتفرم اینترنت اشیا بیمه (ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا در تمامی کسب و کارها)، سامانه کروکی بر خط (ایجاد سازکار نظارتی بر کروکی های تصادفات خودرو)، سامانه ارزیابی ریسک بیمه (ایجاد سازکار نظارتی بر شناسایی رانندگان پرریسک)، شبکه اختصاصی پرداخت بیمه (ارائه انواع خدمات بانکداری و پرداخت مورد نیاز کسب و کارها)، پلتفرم کشف تقلب و تخلف(ایجاد راهکار نظارتی بر تقلب و تخلف های انجام شده در صنعت بیمه)، شبکه اختصاصی بلاک چین بیمه (ارائه انواع خدمات مبتنی بر بلاک چین جهت کسب و کارها) مواردی است که میتوان از آنها به عنوان فعالیت های حال حاضر شرکت نام برد.
همچنین شرکت سامانه نگار حامی بیمه در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبـــری (مدظله العالی) مبنی بر حمایــت از نوآوری درحوزه های کاری ، در حوزه دیجیتال صنعت بیمه از شرکت های دانش بنیان که راهکار و محصولات مبتنی بر فناوری را با اینشورتک ها و استارت آپ های بیمه ای فراهم نمایند حمایت مادی و معنوی خواهد نمود تا بتواند گامی در اجرایی نمودن خواسته رهبرانقلاب بردارد.
این هلدینگ همراه با شرکت های گروه با برنامه ای مدون درتلاش است تا نظارت هوشمند و برخط بیمه مرکزی را اجرا نموده و بتواند با پیاده سازی زیر ساخت های مناسب سرویس های مورد نیاز صنعت بزرگ بیمه را مهیا نماید تا با کسب رضایت ذی نفعان و مخاطبان این صنعت گامی موثر در این عرصه بردارد.
سامانه نگار حامی بیمه در حال حاضر با جمعی از همکاران خود به تعداد 300 نفر در تمــــامی شرکت ها مشغول به فعالیت است.
ما در سرو پایدار برآنیم تا با نوآوری در ارائه خدمات مبتنی بر فناوری با استانداردهای حرفه ای ،صنعت بیمه را در حوزه دیجیتال توسعه دهیم و بدین ترتیب به انتخاب نخست مشتریان در بازار داخلی و منطقه ای بدل شویم، سامانه نگار حامی بیمه در اهداف خود دیدگاهی بلند مدت دارد، پایبند به اصول اخلاق حرفه ای است و ارزش های مجموعۀ خود را میداند و بر این اساس می کوشد صنعت بیمه را درحوزه فناوری دیجیتال فعال تر از گذشته نماید.
هلدینگ سامانه نگار حامی بیمه با تکیه بر خلاقیت و دانش کارکنان خود، یکپارچگی و کار تیمی به مزیت رقابتی پایدار دست خواهد یافت، و از فرصت های پیش رو بهره گرفته و رویای تأسیس هلدینگ تجاری درکلاس جهانی را در اذهان می پرورانیم چرا که بر توانایی خود باور داریم و با تکیه بر دانش و تجربۀ همکارانمان دامنه فعالیت خود را تا آنجا می گسترانیم که بتوانیم از فرصت ها به شیوه ای معقول استفاده کرده و به بازدهی مناسب و شایسته ای دست یابیم. ما خود را همواره متعهد می دانیم تا صنعت بیمه را در بین سایر صنایع کشور سربلند نماییم.
سوالات عمومی
سنحاب چیست؟
شرکت سامانه نگار حامی بیمه (سنحاب) از سال 1398 کار خود را با به کارگیری کارشناسان مجرب آغاز نمود. این شرکت در این مدت کوتاه تحول عظیمی را در حوزه فناوری اطلاعات صنعت بیمه کشور ایجاد نمود که از جمله آن ها می توان به توسعه و نگهداری سامانه سنهاب (سامانه مرکزی صنعت بیمه کشور) اشاره نمود.
چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان درج شده است.
چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟
در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های استعلام ، : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر می باشد. با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.
همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.
اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.
شرکت های کارگزاری های برخط
کارگزاری بر خط چیست؟
کارگزار حقوقی که پروانه فعالیت برخط خود را از بیمه مرکزی ج.ا.ا دریافت و متقاضی دریافت خدمات برخط از سامانه سوئیچ است.
خدمات شرکت سنحاب به کارگزاران بر خط شامل چه مواردی است؟
خدمات شرکت سنحاب به کارگزاران بر خط را می توانید در منوی محصولات و خدمات سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir مشاهده کنید. در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر
آیا برای خدمات و سرویس های قابل ارائه شرکت سنحاب کاتالوگی در نظر گرفته شده است؟
بله، تمامی محصولات و خدمات قابل ارائه شرکت سنحاب و اطلاعات کامل آن در منوی محصولات و خدمات سایت قابل مشاهده است .همچنین از طریق سرویس کاتالوگ که پیوست به قرارداد می باشد می توانید جزئیات کامل مربوط به هر سرویس را مشاهده کنید.
از چه طریق می توان با کارشناسان و نماینده شرکت سنحاب ارتباط داشت؟
شما می توانید از طریق ایمیل crm@sanhab.ir با ما در ارتباط باشید و نظرات و پییشنهادات و یا سوالات خود را با ما در میان بگذارید.
تعرفه ی سرویس ها به چه صورت می باشد؟
تعرفه ی سرویس ها با توجه به بسته پیشنهادی موجود در قرارداد متفاوت است. اطلاعات کامل مربوط به هر یک از سرویس ها در شناسنامه ی آنها که پیوست به قرارداد است قابل مشاهده است.شما می توانید برای اطلاع از تعرفه ها ،فرم خام قرارداد را از طریق ایمیل crm@sanhab.ir از ما دریافت کرده و آن را مشاهده کنید.
آیا امکان ذخیره تعداد تراکنش ها در هر ماه و انتقال آن به بسته جدید وجود دارد؟
چنانچه زمان انقضای بسته به اتمام نرسیده باشد ولیکن تعداد تراکنش تمام شده باشد،تا زمان انقضای بسته به ازای هر تراکنش اضافه،بر اساس نوع بسته انتخابی مبلغ مندرج در ستون " مبلغ هر تراکنش به ریال" محاسبه و از اعتبار یا کیف پول خریدار اخذ خواهد شد.چنانچه تعداد تراکنش به اتمام نرسیده باشد ولیکن زمان انقضای بسته تمام شده باشد،امکان انتقال مانده تراکنش به بسته جدید وجود ندارد.درصورتی که هم زمان بسته و هم تعداد تراکنش به اتمام رسیده باشد و خریدار بسته را تمدید نکند، هزینه هر استعلام (در همه ی بسته ها) 1200 ریال محاسبه و از اعتبار یا کیف پول خریدار اخذ خواهد شد. در صورت وقوع موارد بالا و شارژ نبودن اعتبار یا کیف پول خریدار، سرویس ها غیر فعال می گردد.
شرکت های بیمه
چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان درج شده است.
چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟
در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر، با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.
همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.
اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.
نحوه ی ارسال قرارداد به چه صورت می باشد؟
پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سامانه سوئیچ بیمه مرکزی، فرم های مربوطه و پیش نویس قرارداد به همراه NDA برای شما ارسال می گردد.
مدارک لازم برای عقد قرارداد را از چه طریق باید ارسال کرد؟
پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی (فرم خام آن در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان بارگزاری شده است) می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در ارتباط باشید و مدارک لازم را برای ما ارسال کنید.
شرکت های ارزیاب خسارت
چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان درج شده است.
چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟
در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر، با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.
همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.
اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.
نحوه ی ارسال قرارداد به چه صورت می باشد؟
پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سامانه سوئیچ بیمه مرکزی، فرم های مربوطه و پیش نویس قرارداد به همراه NDA برای شما ارسال می گردد.
مدارک لازم برای عقد قرارداد را از چه طریق باید ارسال کرد؟
پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی (فرم خام آن در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان بارگزاری شده است) می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در ارتباط باشید و مدارک لازم را برای ما ارسال کنید.
شرکت های اینشورتک
چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان درج شده است.
چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟
در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر، با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.
همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.
اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟
برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.
نحوه ی ارسال قرارداد به چه صورت می باشد؟
پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سامانه سوئیچ بیمه مرکزی، فرم های مربوطه و پیش نویس قرارداد به همراه NDA برای شما ارسال می گردد.
مدارک لازم برای عقد قرارداد را از چه طریق باید ارسال کرد؟
پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی (فرم خام آن در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir و در منوی مشتریان بارگزاری شده است) می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در ارتباط باشید و مدارک لازم را برای ما ارسال کنید.