پرسش های متداول

سوالات عمومی

سنحاب چیست؟

شرکت سامانه نگار حامی بیمه (سنحاب) از سال 1398 کار خود را با به کارگیری کارشناسان مجرب آغاز نمود. این شرکت در این مدت کوتاه تحول عظیمی را در حوزه فناوری اطلاعات صنعت بیمه کشور ایجاد نمود که از جمله آن ها می توان به توسعه و نگهداری سامانه سنهاب (سامانه مرکزی صنعت بیمه کشور) اشاره نمود.

چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟

برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان درج شده است.

چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟

در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های استعلام ، : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر  می باشد. با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir   و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.

همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir   با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟

  برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.

شرکت های کارگزاری های برخط

کارگزاری بر خط چیست؟          

کارگزار حقوقی که پروانه فعالیت برخط خود را از بیمه مرکزی ج.ا.ا دریافت و متقاضی دریافت خدمات برخط از سامانه سوئیچ است.

خدمات شرکت سنحاب به کارگزاران بر خط شامل چه مواردی است؟

خدمات شرکت سنحاب به کارگزاران بر خط را می توانید در منوی محصولات و خدمات سایت شرکت به آدرس  http://www.sanhab.ir مشاهده کنید. در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر

آیا برای خدمات و سرویس های قابل ارائه شرکت سنحاب کاتالوگی در نظر گرفته شده است؟

بله، تمامی محصولات و خدمات قابل ارائه شرکت سنحاب و اطلاعات کامل آن در منوی محصولات و خدمات سایت قابل مشاهده است .همچنین از طریق سرویس کاتالوگ که پیوست به قرارداد می باشد می توانید جزئیات کامل مربوط به هر سرویس را مشاهده کنید.

از چه طریق می توان با کارشناسان و نماینده شرکت سنحاب ارتباط داشت؟

شما می توانید از طریق ایمیل crm@sanhab.ir    با ما در ارتباط باشید و نظرات و پییشنهادات و یا سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

تعرفه ی سرویس ها به چه صورت می باشد؟

تعرفه ی سرویس ها با توجه به بسته پیشنهادی موجود در قرارداد متفاوت است.  اطلاعات کامل مربوط به هر یک از سرویس ها در شناسنامه ی آنها که پیوست به قرارداد است قابل مشاهده است.شما می توانید برای اطلاع از تعرفه ها ،فرم خام قرارداد را از طریق ایمیل crm@sanhab.ir  از ما دریافت کرده و آن را مشاهده کنید.

آیا امکان ذخیره تعداد تراکنش ها در هر ماه و انتقال آن به بسته جدید وجود دارد؟

چنانچه زمان انقضای بسته به اتمام نرسیده باشد ولیکن تعداد تراکنش تمام شده باشد،تا زمان انقضای بسته به ازای هر تراکنش اضافه،بر اساس نوع بسته انتخابی مبلغ مندرج در ستون " مبلغ هر تراکنش به ریال" محاسبه و از اعتبار یا کیف پول خریدار اخذ خواهد شد.چنانچه تعداد تراکنش به اتمام نرسیده باشد ولیکن زمان انقضای بسته تمام شده باشد،امکان انتقال مانده تراکنش به بسته جدید وجود ندارد.درصورتی که هم زمان بسته و هم تعداد تراکنش به اتمام رسیده باشد و خریدار بسته را تمدید نکند، هزینه هر استعلام (در همه ی بسته ها) 1200 ریال محاسبه و از اعتبار یا کیف پول خریدار اخذ خواهد شد. در صورت وقوع موارد بالا و شارژ نبودن اعتبار یا کیف پول خریدار، سرویس ها غیر فعال می گردد.

شرکت های بیمه

چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟

برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان درج شده است.

 

چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟

در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر، با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir   و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.

همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

 

اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟

  برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.

 

نحوه ی ارسال قرارداد به چه صورت می باشد؟

  پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سامانه سوئیچ بیمه مرکزی، فرم های مربوطه و پیش نویس قرارداد به همراه NDA برای شما ارسال می گردد.

 

مدارک لازم برای عقد قرارداد را از چه طریق باید ارسال کرد؟

پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی (فرم خام آن در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان بارگزاری شده است) می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir   با ما در ارتباط باشید و مدارک لازم را برای ما ارسال کنید.

شرکت های ارزیاب خسارت

چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟

برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان درج شده است.

چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟

در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر، با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir   و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.

همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir   با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟

  برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.

نحوه ی ارسال قرارداد به چه صورت می باشد؟

  پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سامانه سوئیچ بیمه مرکزی، فرم های مربوطه و پیش نویس قرارداد به همراه NDA برای شما ارسال می گردد.

 

مدارک لازم برای عقد قرارداد را از چه طریق باید ارسال کرد؟

پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی (فرم خام آن در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان بارگزاری شده است) می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir   با ما در ارتباط باشید و مدارک لازم را برای ما ارسال کنید.

شرکت های اینشورتک

چگونه می توان از خدمات شرکت سنحاب (سامانه نگار حامی بیمه) استفاده نمود؟

برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم. فرمت این نامه و فرآیند مربوطه در صفحه ی اصلی سایت http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان درج شده است.

 

چه خدمات و سرویس هایی توسط شرکت سنحاب ارائه می شود ؟

در حال حاضر این سرویس ها شامل سرویس های : 1 -استعلام اطلاعات خودرو و تخفیف آن 2- استعالم سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه 3-ستعالم صحت سنجی گواهینامه رانندگی 4-صدور بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه 5-احراز هویت کاربر، با مراجعه به سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir   و از منوی محصولات و خدمات در دسترس است.

همچنین می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir   با ما در تماس باشید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

 

اولین مرحله برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب چیست؟

  برای استفاده از خدمات شرکت سنحاب ابتدا باید نامه درخواست برای اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی خطاب به مدیرعامل سامانه نگار حامی بیمه ارسال کنیم.که فرمت این نامه در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مربوط به مشتریان درج شده است.

 

نحوه ی ارسال قرارداد به چه صورت می باشد؟

  پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سامانه سوئیچ بیمه مرکزی، فرم های مربوطه و پیش نویس قرارداد به همراه NDA برای شما ارسال می گردد.

 

مدارک لازم برای عقد قرارداد را از چه طریق باید ارسال کرد؟

پس از ارسال نامه درخواست اتصال به سوئیچ بیمه مرکزی (فرم خام آن در سایت شرکت به آدرس http://www.sanhab.ir  و در منوی مشتریان بارگزاری شده است) می توانید از طریق آدرس ایمیل crm@sanhab.ir   با ما در ارتباط باشید و مدارک لازم را برای ما ارسال کنید.