کارگزاری‌های برخط

کارگزاری برخط محترم

شرکت سامانه نگار حامی بیمه با هدف ارائه خدمات فناوری به کلیه اکوسیستم صنعت بیمه، این امکان را فراهم نموده است که کارگزاری های برخط بتوانند با انعقاد قرارداد اتصال به سوئیچ بیمه ، از برخی از سرویس های API طراحی شده استفاده نمایند. بهمین منظور جهت بهره برداری از سرویس مورد نظر می بایست فرآیند مندرج در تصویر ذیل را مطالعه و برابر آن اقدام نمائید. لذا براساس بند اول فرآیند که ارسال درخواست مکتوب به شرکت سامانه نگار حامی بیمه (پیمانکار پروژه سوئیچ بیمه) است، در قالب نامه مندرج در بخش فرم ها ، درخواست خود را تکمیل نموده و پس از مهر و امضاء، تصویر خوانای نامه را به همراه تصویر خوانای مدارک ذیل به آدرس پست الکترونیک crm@sanhab.ir  ارسال فرمائید:

  1. تصویر اساسنامه شرکت.
  2. تصویر آگهی تأسیس شرکت.
  3. تصویر آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز شرکت.
  4. تصویر پروانه کارگزاری برخط از بیمه مرکزی ج.ا.ا.
  5. تصویر مجوز نماد الکترونیکی.
  6. تصویر تائیدیه پلت فرم و برقراری تانل شبکه از سوی مرکز فاوای بیمه مرکزی.
  7. فایل لوگو کارگزاری(JPG)

لطفاً پس از مشاهده فرآیند در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی، به بخش پایگاه دانش، پرسش های متداول / نمایندگان بیمه مراجعه و یا با کارشناسان واحد توسعه بازار این شرکت به شماره تلفن های 96623863 و 96623884 تماس به عمل آورید.

چنانچه در خصوص اخذ پروانه کارگزاری برخط اقدام نکرده اید می توانید با کلیک برروی لینک درخواست کارگزاری برخط وارد پرتال بیمه مرکزی شده و برابر مراحل انجام کار اقدام نمائید.

شرکت محترم کارگزاری برخط

مستندات ذیل صرفاً جهت آشنایی نماینده فنی آن شرکت محترم با ساختار سرویس های API قابل ارائه در سوئیچ بیمه منتشر شده است و جهت تست و بهره برداری آن نیاز است که پس از انعقاد قرارداد خریداری سرویس API با شرکت سامانه نگاری حامی بیمه (سنحاب بیمه مرکزی) با ارائه نمونه کد و توکن تستی ، از طریق برنامه POSTMAN همکاری و اقدامات لازم صورت پذیرد.

با سپاس – مدیریت توسعه کسب و کار

  1. مستند استعلام اطلاعات خودرو و تخفیفات آن
  2. مستند استعلام سوابق بیمه نامه شخص ثالث وسایل نقلیه
  3. مستند سوابق بیمه نامه شخص ثالث
  4. صحت سنجی گواهینامه رانندگی
  5. احراز هویت کاربر